Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

بنز شاسی بلندهای لوکس تری خواهد ساخت

دوشنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۴:۰۱ | کد خبر: CP- ۲۰۳۱ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
مرسدس بنز همچون بسیاری از خودروسازان دیگر در پی بهره گیری از کلاس رو به رشد کراس اوورها و شاسی بلندها با سبد محصولاتی برای پاسخ گویی به تمام افراد است.

به گزارش کار پرس، خط تولید این خودروساز اکنون شامل مدل های بسیاری از جمله GLA، GLC، GLE، GLS و G واگن است اما شاید این طیف برایش کافی نباشد. این خودروساز آلمانی برنامه ریزی کرده تا در آینده کراس اوورهای جدیدی را به عنوان بخشی از زیر برند برقی EQ خود عرضه کند که یکی از آن ها در سال 2019 عرضه خواهد شد. اما مدیر تحقیقات و توسعه این برند، Ola Källenius تایید کرده که مدل های بیش تری در راه هستند.

وی گفت: "من باور ندارم که شاسی بلندها به اوج رسیده اند. بیست سال پیش که ما اولین مدل کلاس M (GLE کنونی) را عرضه کردیم اولین کسانی بودیم که وارد بخش شاسی بلندهای پرمیوم شدیم و مشخص نبود که این کلاس چگونه پیشرفت می کند. ما ایده های بیش تری برای این بخش داریم اما این به معنای آن نیست که سدان های سواری حذف خواهند شد. به نظر من نکته اصلی، تنوع است. تقاضای تک تک مشتریان نیز ما را به توسعه سبد محصولات ترغیب می کند."

با توجه به این که مرسدس بنز با خط تولید کنونی خود اکثر کلاس ها را پوشش داده، انتظار می رود این خودروساز مدل های فوق لوکس مایباخ بیش تری را در دستور کار داشته باشد تا با بنتلی بنتایگا و مدل های رنج روور رقابت کنند.


منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

بنز شاسی بلندهای لوکس تری خواهد ساخت

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است