این خودروساز، به عنوان دومین خودروساز بزرگ اروپا پس از فولکس واگن، قصد کرده بود تا فروش در بازارهای نوظهور را برای کاهش وابستگی به فروش خانگی افزایش دهد.
این خودروساز فرانسوی در بیانیهای اعلام کرد فروش جهانی پژو از 2.973 میلیون خودرو در سال 2015 به 3.146 میلیون خودرو در سال 2016 افزایش یافته است.
رشد فروش خودروهای پژو در سال 2016، بهترین عملکرد سالانه این شرکت از سال 2010 رقم زده است و برای نخستین بار از سال 2011، از مرز فروش 3 میلیون دستگاه گذشته است.
فروش خودروهای پژو در اروپا 3.56 درصد که نسبت به سال گذشته کمتر است و در غرب آسیا و شمال آفریقا 112.8 درصد رشد داشته است که رشد در این منطقه ناشی از لغو تحریمهای ایران و افزایش فروش در این کشور بوده است.
در عین حال، فروش خودروهای پژو در چین و جنوب شرق آسیا 16 درصد کاهش یافته است.
منبع: خبرگزاری فارس
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان