Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

چندو چون تولید وانت مرسدس بنز

چهارشنبه | ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۴:۴۲ | کد خبر: CP- ۱۶۰۰ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
مرسدس بنز تائید کرده سال آینده به دار و دسته وانت‌سازان خواهد پیوست و تا اینجا عکس‌العمل مخاطبان دیدنی بوده است.
به گزارش کار پرس، وانت مفهومی یا کانسپتی جدید با نام وانت مرسدس بنز کلاس ایکس را به شما معرفی می‌کنیم. با این که سال‌هاست مرسدس نجوای تولید چنین خودرویی را کرده، باز هم اعلام ناگهانی و این که از سال آینده تولیدش آغاز خواهد شد، خیلی‌ها را بهت‌زده کرده است.

 می‌گویند این سری واگن‌های موسوم به کلاس ایکس، قرار است اولین وانت‌های پرمیوم حقیقی برای زندگی مدرن شهری باشند. اگر این جمله سازنده را به زبان خودمانی ترجمه ‌کنیم، می‌توانیم بگوییم وانت‌های لوکسی که قادرند در محیط متراکم شهری، بدون زیر گرفتن این و آن حرکت کنند. از نظر اندازه، آن را باید در حد و حدود وانت‌های کوچک عادی مانند شِوی کلُرادو یا تویوتا تاکوما درنظر گرفت، نه وانت بزرگی مانند فورد اف ـ 150. با توجه به بازار مقصد مرسدس ـ یعنی اروپا، آمریکای جنوبی، آفریقای جنوبی و استرالیا ـ این سایز کاملا منطقی است.

داخل این وانت، رسما هر آنچه از یک مرسدس مدرن بخواهید دیده می‌شود: ورودی‌های متعدد برای گوشی همراه، انواع نرم‌افزارها، چرم باکیفیت و... هنوز معلوم نیست مرسدس صندلی‌های ماساژور فوق‌العاده‌اش را هم برای این خودرو در نظر بگیرد یا نه. قطعا در یک رانندگی طولانی، هیچ چیزی بهتر از این گزینه نخواهد بود.

از حیث عملکرد، همین قدر می‌توان گفت که کلاس ایکس، نسل بعدی نیسان فرونتیر، زیر یک زره آلمانی است. رنو- نیسان این وانت را به سفارش مرسدس و برای اسپانیا و آرژانتین تولید می‌کند.

این ایده مرسدس برای تولید وانتی که شاید به نوعی، همان نیسان خوش‌آب‌و‌رنگ‌تر باشد، ابتدا عجیب به نظر می‌آید، اما حقیقت اینجاست که جریان تازه‌ای آغاز شده است. تجربه ناکام فورد با نسخه لینکلن اف ـ 150 به کنار، اما در بازار مجدد رو به رشد وانت در ایالات متحده، فضای زیادی برای پیشرفت هست. برای مثال، تاکومایی که صابون لکسوس به تنش بخورد یا کلرادویی که کادیلاک دستی به سرش بکشد، در صورت تصمیم مرسدس برای آوردن وانتش به ایالات متحده، بسادگی می‌تواند جلویش قد علم کند
 
 
منبع : جام جم

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

چندو چون تولید وانت مرسدس بنز

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است