Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
رونمایی از سرویس جدید کیاموتورز؛

اجاره خودروهای کیا، از یک روز تا یک سال!

دوشنبه | ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۰ | کد خبر: CP- ۱۵۸۵۸ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت کیاموتورز از عرضه یک پلتفرم جدید حمل و نقل در بازارهای جهانی تحت عنوان «KiaMobility» خبر داد که طی آن کاربران می توانند خودرو مورد نظر را از نمایندگی های خودرو برای یک روز تا یک سال کامل اجاره و هزینه آن را از طریق اپلیکیشن گوشی همراه پرداخت کنند.

به گزارش کارپرس، شرکت کیاموتورز با راه اندازی یک سرویس جدید حمل و نقل (mobility service) به کاربران اجازه می دهد تا خودرو مورد نظر و دلخواه خود را از نمایندگی های خودرو برای یک روز تا یک سال کامل اجاره کنند.

این سرویس جدید حمل و نقل «KiaMobility» نام دارد که از امروز در نمایندگی های منتخب خودرو در کشورهای ایتالیا و روسیه راه اندازی می شود.

«کیا موبیلیتی» در واقع پلتفرم مدیریت ناوگان اختصاصی کیاموتورز است که امکان استفاده جمعی و مشترک از محصولات کیا در نمایندگی های خودرو را فراهم می کند.

علاقه مندان به استفاده از این خدمت می توانند خودرو مورد نظر خود را (در صورت وجود) انتخاب کرده و هزینه آن را از طریق یک اپلیکیشن موبایل پرداخت کنند.

پس از پرداخت هزینه، فرد به نمایندگی مراجعه کرده و خودرو را دریافت می کند و پس از پایان مدت اجاره این خودرو را به نمایندگی عودت می دهد.

کیاموتورز قصد دارد پس از اجرای طرح آزمایشی در ایتالیا و روسیه، سال آینده این خدمت را به اروپا و مناطق دیگر دنیا از جمله آفریقا، آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه گسترش دهد.

این شرکت تلاش می کند با عرضه این سرویس جدید، خدمات حمل و نقل خود را متنوع کند به ویژه در زمان شیوع ویروس کووید 19 که مردم در پی روش های جدید حمل و نقل هستند.

کیا تحت راهبرد «پلن اس» (Plan S) که در ماه ژانویه اعلام شد قصد دارد به یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات شخصی، مشتری محور و پایدار حمل و نقل تبدیل شود.

برای این منظور کیا در حال ارائه خدمات متنوع حمل و نقل و ایجاد محبوبیت خودروهای برقی در سراسر جهان است.

در ماه آگوست این شرکت از طرح هایی برای توسعه همکاری با شرکت های حمل و نقل جهانی برای تأمین تقاضای رو به رشد مشتریان در سراسر جهان خبر داده بود.

در کره جنوبی، کیا طرح اشتراک خودرو با عنوان «Kia Flex» را با ناوگانی متشکل از 200 خودرو اجرا می کند.

در اروپا نیز این شرکت سرویس اشتراک خودرو موسوم به «WiBLE» را در سال 2018 به اجرا درآورد که به کاربران اجازه می دهد خودروها را در مکان های معین اجاره کرده و پس از استفاده بازگردانند.

کیا همچنین سال گذشته 200 خودرو برقی نیرو (Niro) را در اختیار شرکت لیفت در آمریکای شمالی قرار داد.

منبع: thenewsmarket

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اجاره خودروهای کیا، از یک روز تا یک سال!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است