Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

بوگاتی و هنرنمایی جدیدش!

سه شنبه | ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۴:۵۰ | کد خبر: CP- ۱۴۴۰ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
خبرگان هنر در حوزه خودرو توسط بوگاتی به موزه اتومبیل پترسون دعوت شدند تا در یک نمایش تاثیرگذار هماهنگی هنر و خودرو را در تمامی خانواده بوگاتی به نظاره بنشینند.
به گزارش کار پرس، در این نمایشگاه منحصربه‌فرد نقاشی‌ها، طراحی‌های ویژه، سازه‌های مختلف از کارلو بوگاتی و اتومبیل‌های محبوب اترو و جین بوگاتی به نمایش درآمد. این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای یک خانواده بزرگ خودرویی در جهان به شمار می‌آید.

 در موزه اتومبیل پترسون نشانگر ماهیت خانواده بوگاتی در هنر طراحی است. اتومبیلی از دیگر خودروسازان در این نمایشگاه دیده نمی‌شود اما می‌توان مجسمه‌ها و نقاشی‌های زیادی از اعضای این خانواده را مشاهده کرد.

علاقه‌مندان به چنین نمایشگاه‌هایی در این رویداد شاهد یک مدل گرند پریکس 35C سال 1926، مدل رویال 41 سال 1932، مدل 44 Flacre سال 1928، کابریولت 46 سال 1930، ابرخودروی S 50 سال 1931، سوپر اسپورت تیپ 55 سال 1932، مدل اتلانتیک تیپ 57SC دیده می‌شود. از خودرو آتلانتیک تیپ 57SC تا تنها 4 دستگاه در جهان ساخته شده است.
 
در این رویداد شاهد خودروهایی هستیم که در ادوار مختلف تحت مالکیت خانواده بوگاتی نیز بوده‌اند. این خودروها شامل EB110 سال 1994، ویرون 2013، بوگاتی گرند اسپورت ویکس و مدل‌های دیگر می‌شود.


منبع :اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

بوگاتی و هنرنمایی جدیدش!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است