وی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به کاهش تدریجی محبوبیت خودروهای بنزینی و دیزلی در سال های آینده گفت: رقابت اصلی میان خودروسازان بزرگ در جهان از هم اکنون تا سال ۲۰۲۵ میلادی، در توسعه تولید و عرضه خودروهای پاک و دوستدار محیط زیستی که آلایندگی صفر درصد دارند و از قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای نیز برخوردارند، خواهد بود.
بر اساس گزارش رویترز، تاوارز همچنین به دشواری های شرکت خودروسازی پژو در فروش خودروهای الکتریکی هیبریدی و پلاگین هیبریدی به مصرف کنندگان و مشتریان اصلی بازار خودرو که سهم بسیار بزرگی در بازارهای جهانی دارند و به خرید خودروهای برقی اعتماد ندارند؛ نیز اشاره کرد.
وی گفت از جمله مهمترین عواملی که تاکنون جلوی روند صعودی فروش و استقبال از خودروهای برقی و پاک را در جهان گرفته می توان به مسافت پیمایشی محدود، کمبود و نبود زیرساخت های لازم، قیمت بالا، کمبود و نبود شبکه یکپارچه و همگانی برای شارژ خودروهای برقی و در آخر عدم اطمینان و اعتماد مصرف کنندگان خودروهای بنزینی و دیزلی به عملکرد خودروهای برقی اشاره کرد.
منبع: ایسنا
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان