Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

فراخوان فورد به‌علت ریسک آتش‌سوزی

سه شنبه | ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۵۰ | کد خبر: CP- ۱۲۶۲۵ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت خودروسازی فورد برخی از مدل‌های خود و برند زیرمجموعه خود را تحت تاثیر مشکل ایمنی و احتمال آتش‌سوزی فراخوان داده است.
به گزارش کارپرس، شرکت خودروسازی فورد که یکی از بزرگترین خودروسازان آمریکا و جهان به شمار می‌رود، بارها به دلایل مختلف مدل‌های مختلفی از خودروهای تولیدی خود را فراخوان داده است تا دارندگان مدل خودروهای مذکور با مراجعه به مراکز و نمایندگی‌های مجاز و معتبر این شرکت، مشکلات ایمنی مربوطه را برطرف کنند.

در تازه‌ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت اتواکسپرس، فورد و برند زیرمجموعه آن، لینکولن، اعلام کرده است که برخی از خودروهای پیکاپ و شاسی بلند این دو برند با مشکل ایمنی و احتمال آتش سوزی روبرو شده است.

نخستین فراخوان شامل ۱۳۵ هزار و ۷۲۵ دستگاه خودروی فورد F-۱۵۰ مدل سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ در بازار آمریکا، ۳۰ هزار و ۷۳ دستگاه در کانادا و دو هزار و ۲۵۷ دستگاه در مکزیک می شود. به گفته این خودروساز به علت مشکل در باتری این خودروها ریسک آتش‌سوزی بالا خواهد رفت.

دومین فراخوان نیز تعداد ۸۶ هزار و ۲۹۶ دستگاه خودروی فورد سری F سوپردیوتی مدل‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ را در بازار آمریکا و تعداد ۱۴ هزار و ۷۹ دستگاه در کانادا را شامل می‌شود. این خودروها در کارخانه‌ کنتاکی آمریکا به مرحله تولید رسیده اند و چراغ‌های جلوی LED آن‌ها موفق نشده‌اند که استانداردهای ایمنی فدرال را دریافت کنند.

سومین فراخوان هم تعداد ۵۴ هزار و ۴۴۱ دستگاه خودروی لینکلن MKX مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ را در آمریکا و تعداد پنج هزار و ۲۵۳ دستگاه را در کانادا شامل می‌شود. همه‌ی این خودروها به پیشرانه‌ی ۳.۷ لیتری مجهز بوده و در کارخانه اوکویل ساخته شده‌اند. کابل باتری این خودروها کیفیت لازم را نداشته و این امر منجر به ایجاد آتش‌سوزی شود.


منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فراخوان فورد به‌علت ریسک آتش‌سوزی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است