Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

طبیعت گردی به سبک نیسان کمپرون

شنبه | ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۷:۴۱ | کد خبر: CP- ۶۶۹۶ | سرویس: آلودگی هوا و محیط زیست
کارپرس:
نسخه e-NV200 فضای مناسبی را برای دو طبیعت‌گرد بزرگسال ایجاد می‌کند و توانایی حرکت در حومه شهر، جاده‌های نه چندان هموار یا فضای ساحلی را دارد.
به گزارش کارپرس، یکی از تفریحات بسیاری از طبیعت‌گردان در سال‌های گذشته، تبدیل یکی از ون‌های مسافری قدیمی به یک کاروان کوچک و جمع و جور بود. طرفداران نیسان نیز معمولا به شکلی خودجوش، یکی از ون‌های مسافری و معمولی e-NV200  این کارخانه را به یک کاروان تبدیل می‌کردند تا با آن به طبیعت‌ سری بزنند. بنز و فولکس‌واگن نیز داستان مشابه خود را دارند. اما اینک خودروسازان بزرگ جهان در کارنامه تولیدیشان، حداقل یک کاروان دارند که در دنیای امروز با نام کمپرون شناخته می‌شود.

 نیسان نیز به تقلید از مرسدس یا کیا به شکلی کاملا رسمی از خانه توسعه‌یافته خود در قالب  کمپرون e-NV200 رونمایی کرد.

این خانه متحرک برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی مادرید اسپانیا و در کنار کمپرون قدرتمندتر NV300 به نمایش درآمد و یک مدل کاملا سازگار با محیط زیست محسوب می‌شود. نسخه  e-NV200 فضای مناسبی را برای دو طبیعت‌گرد بزرگسال ایجاد می‌کند و توانایی حرکت در حومه شهر، جاده‌های نه چندان هموار یا فضای ساحلی را دارد.

با وجود اینکه ایده ساخت چنین کمپرونی فوق‌العاده است، نگرانی ما را به دلیل استفاده از باتری‌های کم توان 40 کیلووات بر ساعت  که برای چنین خودرویی مناسب‌نیستند، معقول بدانید. این باتری‌ها در بهترین حالت خودروی شما را بین 200 تا 300 کیلومتر حرکت می‌دهند و برای کسانی مناسبند، که در نزدیکی طبیعت زندگی می‌کنند.

از آنجا که e-NV200 یک مدل کاملا الکتریکی است، کمپر جدید NV300 که براساس یک ون باربری معمولی ساخته شده برای ماجراجوی‌های بیشتر گزینه بهتری محسوب می‌شود. این نسخه قدرت خود را از یک موتور دیزلی 1.6 لیتری دریافت می‌کند و از e-NV200 بزرگتر است.

در تبدیل این خودرو به یک کمپرون سقف کمی به ارتفاع رفته و بخش آشپزخانه با وجود گاز، شیر آب، یخچال و فضای شستشوی ظرف قابل اعتماد و راحت است. این نسخه از کمپرون‌های نیسان به راحتی می‌توانند چهار مسافر را در خود جای دهند و تخت دوم این خانه متحرک در ارتفاعی بالاتر از خودرو نصب خواهد شد.

فرانسیس کوبرو مدیر شرکت ارتباطات شرکت نیسان در اسپانیا در این خصوص اعلام کرد: کمپرون‌های نیسان بالکن شما را به زیباترین و هیجان‌انگیزترین نقاط جهان خواهند برد تا رویدادی فوق‌العاده را در کنار دوستان و خانواده تجربه کنید.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

طبیعت گردی به سبک نیسان کمپرون

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است