Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

پورشه فروش محصولات خود را متوقف کرد!

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۷:۵۰ | کد خبر: CP- ۶۶۴۸ | سرویس: آلودگی هوا و محیط زیست
کارپرس:
شرکت خودروسازی پورشه آلمان تحت تاثیر عدم انطباق با استانداردهای زیست محیطی، فروش تمام مدل‌های تولیدی خود را موقتا متوقف کرده است.
به گزارش کارپرس، به نظر می رسد استانداردها و مقررات جدیدی که به منظور جلوگیری از آلودگی هوا و محیط زیست قرار است در اروپا از ماه سپتامبر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی اجرا و به کار گرفته شود، توانسته است جلوی یکه تازی خودروساز لوکس پورشه آلمان را بگیرد.

پورشه که یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های زیرمجموعه فولکس واگن آلمان است، اعلام کرده که موقتا فروش مدل های تولیدی خود را متوقف کرده است تا این خودروهای لوکس به تجهیزات لازم به منظور پیروی از مقررات زیست محیطی اتحادیه اروپا مجهز شوند.

بر اساس این مقررات، موتورهای بنزینی فقط در صورتی می توانند شاخص های مقرر شده را داشته باشند که مجهز به یک فیلتر ذرات ریز باشند.

البته این در حالی است که از مدت ها پیش این استانداردها تعیین و اعلام شده بود، اما به نظر می رسد که پورشه چندان عملی شدن این مقررات سخت گیرانه را جدی نگرفته بود.

شرکت خودروسازی پورشه همچنین خطاب به مشتریان مدل های تولیدی خود اعلام کرده است که تا اطلاع ثانوی منتظر تحویل خودروهای پورشه از جمله کاین و پانامرا نباشند و احتمالا باید تا ماه مارس سال آینده ۲۰۱۹ میلادی صبر کنند.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پورشه فروش محصولات خود را متوقف کرد!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است