Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با رفع موانع ترخیص قطعات؛

قطعات یدکی میتسوبیشی به آرین موتور رسید

سه شنبه | ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۲ | کد خبر: CP- ۸۰۷۶ | سرویس: آرین موتور
کارپرس:
شرکت آرین موتور پویا به عنوان نماینده ی رسمی میتسوبیشی ژاپن در ایران، امروز به صورت رسمی اعلام کرد که در پی حل شدن مشکلات گمرکی، ترخیص قطعات یدکی خودروهای میتسوبیشی انجام شده و در حال حاضر وارد شبکه توزیع نمایندگان این شرکت شده است.
به گزارش کارپرس، بر اساس بیانیه رسمی این شرکت، قطعات سفارش گذاری شده از جانب نمایندگی ها و عاملیت ها به انبار تعمیرگاه های مجاز میتسوبیشی رسیده و مشتریان می توانند برای رفع مشکل خودروی خود و دسترسی به قطعه مورد به نمایندگی های آرین موتور مراجعه کنند.

چندی پیش با آغاز ممنوعیت واردات خودرو شاهد آن بودیم که شرکت های عرضه کننده ی خودروهای وارداتی در تامین قطعات یدکی خودروهایشان با مشکل رو به رو شدند و نمی توانستند قطعات یدکی رایج و سفارش گذاری شده را از گمرک ترخیص نمایند. با گذشت چند ماه از این ماجرا شاهد هستیم که آرین موتور توانسته مشکل خودروهای میتسوبیشی در تامین قطعه را حل کند. بدیهی است که در این مدت تعدادی از خودروهای میتسوبیشی برای قطعات خاص و یا حتی رایج مجبور شده اند تا فراتر از زمان استاندارد در انتظار قطعه یدکی اصلی منتظر بمانند.

رویکرد دولت در چند ماهه ی گذشته که باعث ترخیص سخت قطعات یدکی خودروها از گمرک شد، بهای بازار آزاد لوازم مصرفی خودروهای خارجی و داخلی را به شدت بالا برد و از طرفی به خاطر نایاب شدن قطعات خودروهای وارداتی شاهد آن هستیم که دیگر هیچ معیار و قیمت مشخصی برای لوازم یدکی خودروهای وارداتی وجود ندارد. در این میان هستند مشتریانی که خودروی وارداتی دارند و شاید به خاطر یک تصادف ساده نتوانسته اند با قیمت مناسب و یا حتی با هر قیمتی به قطعه یدکی خودرویشان برسند.

تلاش برخی شرکت ها مانند آرین موتور پویا باعث شده تا حدی مشکل تامین قطعه برای خودروهای میتسوبیشی کمرنگ شود. بدیهی است که در شرایط فعلی، شرکت های واردکننده باید برای حفظ اعتبار خود حداقل خدمات پس از فروش محصولات قبلیشان را با سطح کیفی بالایی عرضه کنند تا بتوانند از زیان های به وجود آمده به خاطر ممنوعیت واردات جلوگیری نمایند.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

قطعات یدکی میتسوبیشی به آرین موتور رسید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است