Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
توسط گروه آرین سرمایه:

مرکز خدمات پس از فروش ماشین آلات هیتاچی افتتاح شد

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۷:۲۱ | کد خبر: CP- ۲۷۵۶ | سرویس: آرین موتور
کارپرس:
مدیرعامل شرکت آرین ماشین راهبرد از ارائه خدمات فاینانس برای شرکت های متقاضی محصولات هیتاچی خبر داد و گفت: به دنبال آن هستیم که جایگاه برند هیتاچی را در ایران تثبیت کنیم.
به گزارش کارپرس، احمد نیک مهر، در مراسم آغاز فعالیت آرین ماشین راهبرد گفت: این شرکت با اتکا به توان فنی و مهندسی متخصصان خود توانسته است مجوعه کاملی از فرایند فروش و خدمات پس از فروش را راه اندازی و تجهیز کند.

او همچنین با بیان اینکه آرین ماشین راهبرد زیر به عنوان زیر مجموعه گروه آرین سرمایه است فعالیت خود را آغاز کرده است کفت: مجموعه آرین فعالیت خود را در سال ٢٠١١ با نمایندگی میتسوبیشی آغاز کرد و پس از آن در سال ٢٠١٦ موفق به اخذ نمایندگیJAC شد.

نیک مهر در ادامه با اشاره به موفقیت این شرکت در اخذ نمایندگی DS سیتروئن در سال ٢٠١٦، اظهار کرد: پس از این موفق شدیم نمایندگی خودروهای تجاری هیتاچی را اخذ کنیم و امروز شاهد راه اندازی مرکز خدمات پس از فروش هیتاچی هستیم.

نیک مهر در پایان نیز با اشاره به اینکه شرکت آرین ماشین راهبرد در سال 1395 تاسیس و موفق به اخذ نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش ماشین آلات هیتاچی در ایران شد، اظهار کرد: مرکز خدمات پس از فروش گروه خودروهای تجاری با کادری مجرب و تجهیزات روز دنیا با زیربنای 5500 متر مربع از هم اکنون آماده خدمات رسانی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه امروز ذایقه خرید مشتری از برندهای پریمیوم به سمت برندهای کرهای و چینی تغییر کرده است، تصریح کرد:قیمت محصولات هیتاچی به گونه ای است که قابلیت جایگزین شدن برندهای رایج فعلی را دارد.

نیک مهر از پشتیبانی گسترده از محصولات هیتاچی و بازگرداندن مشتریان این برند خبر داد و گفت: هیتاچی هم اکنون سومین عرضه کننده ماشین الات عمرانی در جهان است.

مدیرعامل شرکت آرین ماشین راهبرد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه تضمینی وجود دارد که درصورت بازگشت تحریم ها ژاپن ایران را ترک نکند، خاطرنشان کرد: مجموعه ما در دوران اوج تحریم ها با ژاپن کار کرده است، ما آمده ایم که باشیم اما باید توجه کرد که همه چیز به سیاست های داخلی و خارجی نیز ارتباط دارد.

شرکت آرین ماشین راهبرد به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه مدیریت گروه آرین سرمایه در سال 1395 تاسیس و موفق به اخذ نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش ماشین آلات هیتاچی در ایران شد.

این شرکت با اتکا به توان فنی و مهندسی متخصصان خود توانسته است مجوعه کاملی از فرایند فروش و خدمات پس از فروش را راه اندازی و تجهیز کند.

مرکز خدمات پس از فروش گروه خودروهای تجاری با کادری مجرب و تجهیزات روز دنیا با زیربنای 5500 متر مربع از هم اکنون آماده خدمات رسانی است.




منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مرکز خدمات پس از فروش ماشین آلات هیتاچی افتتاح شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است