Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بهتر است بدانیم!

اطلاعاتی بیشتر در مورد DS۷

سه شنبه | ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۵:۲۱ | کد خبر: CP- ۲۵۶۳ | سرویس: آرین موتور
کارپرس:
پس از رونمایی از DS7 به عنوان جدیدترین محصول لاکچری خودروسازی پژو - سیتروئن، آرین موتور به عنوان نماینده رسمی این شرکت در ایران، از عرضه این محصول در آینده خبر داده است.
به گزارش کار پرس، کراس‌اوور سایز متوسط لوکس DS7 با طراحی تازه الهام گرفته شده از مفهومی های اخیر DS، چهره تازه و متمایز ساخته های این زیرمجموعه لوکس گروه پژو-سیتروئن را به تصویر می کشد.

به علاوه این خودروی لوکس فرانسوی دارای فناوری ها و امکانات مدرن نیز است که از جمله آنها، باید به پیشرانه پلاگ-این هیبرید 300 اسب‌بخاری اشاره کرد که از موتور 2.0 لیتری توربو متصل به گیربکس 8 سرعته اتومات جدید و یک جُفت موتور الکتریکی تشکیل شده است.

واحد های بنزینی 225 اسبی و توربودیزل 18 اسبی دیگر گزینه های در نظر گرفته شده برای این پیشرانه هستند که به گیربکس 6 سرعته دستی و یا 8 سرعته اتومات قابل اتصال خواهند بود.

در مورد این محصول DS یک نکته را نباید از قلم انداخت و آن هم کابین بسیار شیک و خوش‌ساخت DS7 است که پیرو سبک طراحی داخلی آوانگارد و پیشرو فرانسوی هاست که در کنار گستره ای از پوشش چرم در رنگ های متنوع ، یادآور طرح الماس الهام شده از هویت برند DS است.

نمایشگر لمسی 12 اینچی به ظاهر جدا از داشبورد، ساعت آنالوگ نصب شده روی داشبورد و نمایشگر دیجیتال به جای نشانگر های آنالوگ مرسوم پشت فرمان نیز از دیگر ویژگی های این خودرو لوکس فرانسوی است.



منبع: اقتصاد آنلاین



با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اطلاعاتی بیشتر در مورد DS۷

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است