Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

گعده ی میتسوبیشی سواران در جمعه ای متفاوت

چهارشنبه | ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۴:۴۷ | کد خبر: CP- ۱۹۳۱ | سرویس: آرین موتور
کارپرسمهیار مومن:
جمعه 17 دی ماه عاشقان این برند ژاپنی دور هم در آبشار تهران جمع شدند و آرین موتور برنامه ی ویژه ای برای آن ها داشت.

به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، سومین جمعه دیماه آدینه متفاوتی برای دوستداران میتسوبیشی در تهران بود. روزی که با هماهنگی چند مشتری وفادار به میتسوبیشی و البته همکاری آرین موتور، اتفاقی خاطره انگیز برای مشتریان متعهد میتسوبیشی در ایران رقم خورد. هماهنگی برای برپایی گردهمایی میتسوبیشی سواران، مانند خیلی دیگر از کارهای این روزها از اینستاگرام استارت خورد و رفته رفته آنقدری جدی شد که پیش از ظهر جمعه ١٧ دیماه، محدوده آبشار در انتهای اتوبان همت میزبان جمعی از لنسر سوارها، عاشقان پاجرو و دوستداران اوتلندر بود.

در این دورهمی که فضایی مثبت و صمیمی را میان مشتریان میتسوبیشی با تولیداتی از سالهای ٢٠٠٥ گرفته تا ٢٠١٦ برقرار کرده بود، بحث و تبادل نظر در مورد خودروهای همکلاس به شدت داغ بود. مقایسه اوتلندر با خودروهای سرشناس رده ی ٢٠٠ میلیونیها و یا مقابله ی لنسر محبوب با یک کرهای با کیفیت!

جدا از تمامی گفتو شنودهای پیش از ظهر جمعه، یک موضوع میان تمام مشتریان و صاحبان محصولات مختلف میتسوبیشی مشترک بود، وفاداری به برندی که احترام ویژهای برای مشتریان خود قائل است.

محمد یکی از طرفداران پروپاقرص میتسوبیشی که از ساعات اول این دورهمی خودش را به مراسم رسانده بود میگفت:  من از کودکی و زمانی که پدرم یک لنسر سفید داشت عاشق میتسوبیشی بودم. خودم بعد از گرفتن گواهینامه ماشینهای ایرانی و خارجی زیادی رو سوار شدم اما هیچکدوم انقدری که باید نظرم رو جلب نکرد. آن زمان به توصیه ی یکی از دوستان که روزنامه‌نگار حوزه خودرو هم بود به میتسوبیشی لنسر علاقمند شدم. از آن دوره تا حالا چند مدل لنسرعوض کردم و امروز هم چند ماهی میشه که ایاسایکس سوار میشم. به نظرم خودروهای ژاپنی به خصوص میتسوبیشی از لحاظ اقتصادی به شدت به صرفه کار می‌کنن و واقعا خرابی ندارن.

آن طرف وسط پاتوق اوتلندر سوارها اما بحث قدری تخصصی تر بود. ناصر که از طرفدارای اوتلندر ٢٠١٦ بود وقتی دید دارم بهش نزدیک میشم با لبخند ازم استقبال کرد و شروع کرد به ادای دین به برند محبوبش. به نظر ناصر نوستالژی خودروهای میتسوبیشی اونهارو به یه همراه و دوست همیشگی برای انسان تبدیل میکنه که به راحتی نمیشه از اون‌ها دست کشید. به نظر اون عوض کردن برند ماشین مثل عوض کردن دوست قدیمی میمونه و یه جورایی ناممکنه.

سورپرایز برنامه اما حضور خودروی امداد آرین موتور بود که طبق برنامه به ویزیت خودروهای حاضر و رفع عیب اونها پرداخت. دورهمی میتسوبیشی سواران در غرب تهران انقدری جذاب و صمیمی برگزار شد که عکس یادگاری گرفتن و به اشتراک گذاشتنش از وسطای مراسم بین همه حاضرین دیده می شد.

گردهمایی میتسوبیشی سوارها با ویراژهای یک لنسر تیونینگ شده و نمایش بینظیر سیستم صوتی یکی از اوتلندرها رنگ و بوی جذابی گرفته بود و ذهن هر علاقمند به خودرویی رو به خودش مشغول می‌کرد. جای شما خالی...

* مهیار مومن

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

گعده ی میتسوبیشی سواران در جمعه ای متفاوت

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است