امروز: جمعه 10 فروردين 1403 |
آخرین بروز رسانی: 30-4-1397 / 12:32:09

آخرین اخبار

پربیننده های هفته


پنج شنبه 94/04/25 | ساعت: 09:39 | کد خبر: 8227 | سرویس: ملی | ©
پست الکترونیک
چاپ

شرکت امداد خودرو سایپا همچون سال های گذشته و به مناسبت عید سعید فطر طرح ویژه خدمات امدادی را در مسیرهای منتهی به مصلای تهران، محل های برگزاری نماز عید فطر در مراکز استان ها، شهرهای سیاحتی، زیارتی و نیز محورهای پرتردد کشور به مدت مدت چهار روز اجرا می کند.

به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر و به منظور رفاه حال نمازگزاران عید و مشتریان گروه خودروسازی سایپا، شرکت امداد خودرو سایپا طرح خدمات امدادی عید سعید فطر خود را از 25 الی 28 مردادماه سال جاری با 401 دستگاه خودروی امدادی، 29 محل استقرار ویژه و 38 پایگاه شبانه روزی به اجرا در می‌آورد.

مهندس بهزاد پناهی مدیرعامل امداد خودروسایپا با اعلام این خبر گفت: همزمانی آغاز طرح ویژه عید فطر و موج دوم سفرهای تابستانی سبب شده که امداد خودروسایپا آمادگی خود را برای پشتیبانی این سفرها دو چندان کند. در این راستا پایگاه های روزانه از ساعت 7 الی 30/20 و پایگاه های شبانه روزی به صورت 24 ساعته در خدمت هموطنان گرامی هستند.

وی گفت: گروه های امدادی همچون سال های گذشته به صورت ویژه در تعطیلات عید سعید فطر به نمازگزاران در اکثر محورهای مواصلاتی کشور خدمات امدادی ویژه ارائه می‌کنند.

مهندس پناهی افزود: در طرح امسال انجمن های صنفی استانی نمایندگی های مجاز نیز حضور فعال دارند و به برگزاری هر چه بهتر طرح تابستانی کمک خواهند کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد هموطنان گرامی در صورت نیاز جهت دریافت خدمات امدادی خود می توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره های 096550 و 84444-021 تماس حاصل نمایند.



https://goo.gl/6MnSg2


----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.
مسئولیت نظرات ارسالی بر عهده ی کاربران می باشد و کار پرس نظرات حاوی تهمت، افترا یا الفاظ رکیک را منتشر نخواهد کرد.


کد امنیتی
تازه سازی