امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 |
آخرین بروز رسانی: 30-4-1397 / 12:32:09

آخرین اخبار

پربیننده های هفته


یکشنبه 93/02/07 | ساعت: 15:22 | کد خبر: 5304 | سرویس: ملی | ©
پست الکترونیک
چاپ

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی.ان.جی کشور از استقبال خوب مصرف‌کنندگان پس از افزایش قیمت‌ها خبر داد و گفت: از بامداد جمعه و با اعلام نرخ جدید حامل‌های انرژی استقبال از سی.ان.جی نیز بیشتر شده است.

به گزارش کار پرس به نقل از ایسنا، اردشیر دادرس گفت: از بامداد جمعه تاکسی‌ها و خودروهای شخصی تمایل بیشتری به استفاده از سی.ان.جی داشته‌اند و در این مدت مشکل خاصی دراین جایگاه‌ها به وجود نیامد.

وی با بیان این‌که به طور طبیعی با افزایش قیمت بنزین تقاضای گاز سی.ان.جی نیز بیشتر می‌شود، افزود: این امر به کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها کمک می‌کند و باعث جلوگیری از واردات 10 میلیون لیتر بنزین به کشور می‌شود.

دادرس با بیان این‌که امیدواریم دولت بسته‌های حمایتی برای توسعه پایدار جایگاه‌های سوخت ایجاد کند اظهار کرد:‌ در صورتی که زمین‌های ارزان قیمت برای جایگاه‌های سوخت به ویژه جایگاه های سی.ان.جی فراهم شود تعداد این جایگاه‌ها نیز بیشتر شده و پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان خواهد بود.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی.ان.جی کشور تصریح کرد:‌ پیشنهادی تحت عنوان ورود ماشین‌های با آرم سی.ان.جی به داخل طرح ترافیک برای وزارت کشور و وزارت نفت داریم تا تمایل استفاده حمل و نقل عمومی ازاین گاز بیشتر شود.

به گفته وی، در حال حاضر 2100 جایگاه سی.ان.جی در کشور در حال فعالیت هستند که ظرفیت اسمی این جایگاه‌ها در 24 ساعت شبانه روز 34 میلیون متر مکعب مصرف است.

دادرس تاکید کرد: از این میزان روزانه 20 میلیون متر مکعب گاز سی.ان.جی استفاده می شود و بیش از 35 درصد ظرفیت استفاده وجود دارد.

 قیمت حامل‌های انرژی از بامداد روز جمعه اعلام شد به گونه‌ای که قیمت گاز سی.ان.جی از 310 تومان در فاز اول قانون هدفمندی‌ یارانه‌ها به 450 تومان در فاز دوم تغییر یافت و این حامل انرژی با افزایش 45 درصدی همراه شد.

https://goo.gl/s9wPHh


----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.
مسئولیت نظرات ارسالی بر عهده ی کاربران می باشد و کار پرس نظرات حاوی تهمت، افترا یا الفاظ رکیک را منتشر نخواهد کرد.


کد امنیتی
تازه سازی