Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
پس از دریافت مجوز شماره‌گذاری؛

فروش شاسی‌بلند فوتون از ۲۰ روز آینده آغاز می شود

سه شنبه | ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۷:۲۴ | کد خبر: CP- ۳۵۸۵ | سرویس: شرایط فروش خودرو
کارپرس:
معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو به استقبال مردم از خودروی ساوانا در نمایشگاه مشهد و مراجعه برای خرید و پیش خرید بازدیدکنندگان اشاره و تصریح کرد: به نظر می رسد که مراحل لازم برای اخذ مجوز شماره گذاری طی 20 روز الی یک ماه آینده طی شود و بتوانیم فروش را آغاز کنیم.
به گزارش کارپرس، حسین روانبد با اشاره به رونمایی از فوتون ساوانا در نمایشگاه خودرو مشهد، اظهار کرد:این خودرو تنها خودروی آفرود و به معنای واقعی شاسی بلند است که قرار است در داخل تولید شود، سایر خودروها فقط قد بلند هستند.

وی از برنامه ریزی شرکت برای واردات 300 تا هزار دستگاه به صورت CBU خبر داد و گفت:بر اساس اقدامات انجام شده به نظر می رسد مدل وارداتی از مهرماه وارد بازارشود، در این راستا در حال انجام مراحل لا زم برای شماره گذاری هستیم و به زودی اولین خودرو را شماره گذاری می کنیم.

معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو با اشاره به استقبال از این خودرو در نمایشگاه و مراجعه مردم برای خرید یا پیش خرید، تصریح کرد:تا زمانی که مجوز  شماره گذاری به طور کامل گرفته نشود، اقدام به فروش نمی کنیم، اما به نظر می رسد که مراحل مورد نظر طی 20 روز الی یک ماه آینده طی شود و بتوانیم فروش را آغاز کنیم.

روانبد همچنین افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در واحد مهندسی، از پایان آذرماه تولید این خودرو را آغاز خواهیم کرد، البته معمولا یک ماه تولید به صورت آزمایشی انجام می شود و پس از رفع ایرادات احتمالی، مدل تولید داخل احتمالا از بهمن ماه وارد بازار خواهد شد.

وی درباره شبکه نمایندگی های عظیم خودرو نیز اضافه کرد:با توجه به حساسیت هایی که در زمینه خدمات پس از فروش داریم و با توجه به اینکه در ابتدا میزان فروش محدود خواهد بود، سعی می کنیم که این خودرو فقط در چند استان توزیع شود تا امکان خدمات دهی وجود داشته باشد.

معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو به مذاکره با تعداد دیگری از شرکت های چینی برای تولید خودروهای دیگر اشاره و تصریح کرد:بخشی از ظرفیت تولید در عظیم خودرو به ساوانا اختصاص داده می شود و علاوه بر یک خودروی دیگر فوتون، چند خودروی از برندهای چینی برای تکمیل این ظرفیت تولید به زودی معرفی می شود.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فروش شاسی‌بلند فوتون از ۲۰ روز آینده آغاز می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

عکس

بازدید مجازی از شانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد
بازدید مجازی از شانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد