Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

داسترهای اروپایی بروز شدند

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۷:۴۸ | کد خبر: CP- ۶۷۱۱ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
استایل خارجی نسل جدید داستر به مراتب تنومند و عضلانی‌تر شده و فناوری‌های جدید برای اولین بار در این خودرو ارائه شده است.
به گزارش کارپرس، نسل دوم داستر وارد انگلیس شده و این زیرمجموعه رنو امیدوار است نسخه جدید نیز بتواند موفقیت قبلی خود در کسب درآمد را تکرار کند و به خوبی بفروشد.

 فروش نسل جدید داسترها با قیمت 9995 پوند در اوایل ژوئن در انگلستان شروع خواهد شد. این قیمت داسترهای جدید را به اقتصادی‌ترین  SUV های انگلستان تبدیل خواهد کرد.

کارخانه سازنده ادعا کرده بر روی تمامی داسترهای جدید اصلاحات زیادی انجام داده و این خودروها به مراتب پیشرفته‌تر از نسل قبل هستند.

DASTER01

استایل خارجی نسل جدید داستر به مراتب تنومند و عضلانی‌تر شده و فناوری‌های جدید برای اولین بار در این خودرو ارائه شده است. صندلی‌های درون کابین بازطراحی شده و در آن شاهد فوم متراکم و تکیه‌گاه‌های جلویی بزرگتر هستیم که راحتی و پشتیبانی بیشتری را برای سرنشینان فرآهم می‌آورد. صندلی راننده نیز به استراحت‌گاه بازو و تنظیم کننده کمر مجهز است. خودرو همچنین به سامانه ورود بدون کلید، سیستم هشدار دهنده نقاط کور و سامانه کنترل خودکار آب و هوا مجهز است که برای اولین بار در نسخه ویژه انگلیسی داستر ارائه می‌شود.

DASTER02

داچیا همچنین ادعا می‌کند میزان سر و صدای درون کابین را به واسطه ایزوله‌سازی بهتر، درزگیری پیشرفته و شیشه‌های ضخیم در پنجره‌های ردیف جلو حدود 50 درصد کاهش داده است.

DASTER03

با وجود این قیمت،  داستر تلاش دارد تا خود را به عنوان یکی از بهترین SUV های  آفرود –با ارتفاع 210 میلی‌متراز کف خودرو تا سطح زمین- در سگمنت خود به مشتریان بشناساند. بنابراین در این خودرو سامانه‌های کنترل حرکت  خودکار در سراشیبی و سامانه کمکی "هیل استارت" ارائه خواهد شد. مانند قبل نیز گزینه "4 ویل درایو" به صورت اختیاری در این خودرو در دسترس مشتریان علاقه‌مند قرار خواهد گرفت.

DASTER04

مدل‌های بنزینی در این خودرو در انگلیس با موتورهای درون‌سوز 1.6 لیتری بنزینی 4 سیلندر ارائه خواهد شد و با گشتاور 156نیوتن‌متر 113 اسب‌بخار توان دارند. مشتریان این کشور در انگلیس می‌توانند یک مدل دیزلی 1.5 لیتری dCi را معرفی کنند. این موتورها با یک گیربکس دستی هماهنگ خواهد بود و نسخه "آل ویل درایو" تنها روی نسخه دیزلی ارائه خواهد شد.

DASTER05



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

داسترهای اروپایی بروز شدند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است