Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
معاون فروش سایپا تاکید کرد:

توجه ویژه سایپا به نیاز متقاضیان خودرو

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۷:۲۱ | کد خبر: CP- ۳۲۷۴ | سرویس: سایپا
کارپرس:
معاون فروش و بازاریابی گروه خودرو سازی سایپا در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه خودرو البرز گفت: سایپا به صدای نیاز متقاضیان توجه ویژه دارد و سرمایه گذاری مناسبی در تولید محصولات جدید انجام داده است و ان شاالله بزودی شاهد ورود خودرو هایی متناسب با نیاز مشتریان خواهیم بود.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، رضا تقی زاده در روز پایانی چهارمین نمایشگاه خودرو البرز ضمن بازدید از روند اجرا و حضور نمایندگی های فروش و غرفه گروه خودروسازی سایپا گفت: نمایشگاه ها محل مناسبی برای عرضه خودرو رقابتی است که مشتری بتواند محصولات را با هم مقایسه و انتخاب کند و استقبال و ازدحام جمعیت در غرفه سایپا نشان می دهد که محصولات سایپا مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

وی گفت: گروه خودرو سازی سایپا در سال 96 قانون جدید حمایت از مصرف کنندگان را در دستور کار دارد و در این قانون، زمان تحویل خودرو به مشتری مشخص است و در صورت تحویل خودرو بعد از زمان تعیین شده به مشتری، پرداخت جریمه برای مشتریان لحاظ خواهد شد.
تقی زاده افزود: خوشبختانه در سال جاری در گروه سایپا نسبت به سال گذشته میزان جریمه پرداختی یک چهارم کمتر شده و رضایت مشتریان از تحویل خودرو بالاتر رفته است چراکه بر روی این مسئله برنامه ریزی های دقیقی صورت گرفته تا ثبت نام ها متناسب با میزان ظرفیت تولید باشد و خودرو به موقع تحویل مشتری شود.

وی در خصوص استفاده از محصولات داخلی توسط هموطنان گفت: تولید داخلی به عنوان چرخه های فعالیت اقتصادی و صنعتی یکی از روش های حل معضل بیکاری در هر جامعه است، همچنین مصرف کننده باید در استفاده از تولید داخلی انگیزه داشته باشد و تشویق شود و این جزیی از مسئولیت سایپا است و گروه خودروسازی سایپا روی این مسئولیت، برنامه ریزی های خاصی را انجام داده تا در مسیری که هستیم به سوی تعالی و رضایت مشتریان در مقایسه با محصولات خارجی گام برداریم.

معاون فروش و بازاریابی گروه سایپا افزود: مشتریان به محصولات جدید گروه سایپا توجه ویژه ای دارند و نیاز به ارائه محصولات جدید و تنوع سبد محصولات در آینده راز ماندگاری سایپا خواهد بود و رشد سهام سایپا وابسته به تفکر و نوآوری همکاران مهندسی و مرکز تحقیقات سایپا است.
وی یادآور شد: در چند سال گذشته گروه سایپا از تک محصولی خارج شده و تنوع زیادی در سبد محصولات خود دارد و در این راستا روش های فروش متنوعی را برای مشتریان در نظر گرفته و افزایش سهم بازار نشان می دهد که گروه خودروسازی سایپا در این زمینه موفق بوده است.

معاون فروش سایپا تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا بزودی خودرو جدید کوییک را به بازار عرضه خواهد کرد، این خودرو با امکانات بسیار خوب و آپشن های روز و مجهز به گیربکس اتوماتیک جزو ارزانترین خودروهای اتومات در بازار داخلی است و در بررسی های اعلام شده استقبال خوبی از این محصول شده است.

تقی زاده عنوان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که از طرف هیات مدیره سایپا صورت پذیرفته، مقرر شده است که در سال یک محصول جدید با تکنولوژی و امکانات رفاهی روز روانه بازار شود که در عین حال از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

وی گفت: در تلاش هستیم که خودرو تیبا را مجهز به آپشن های جدیدی کنیم و در صورتی که از لحاظ فنی مقدور باشد گیربکس اتوماتیک نیز به این خودرو اضافه خواهد شد.

تقی زاده گفت: علاوه بر محصولات سیتروئن، خودرو برلیانس c3  برای اولین بار در چهارمین نمایشگاه خودرو البرز در معرض دید قرار گرفته و بزودی این دو محصول وارد بازار خواهد شد و تا پایان سال جاری محصول جدید سایپا sp100  و سال آینده sp0 وارد بازار خواهد شد.
معاون فروش و بازاریابی گروه خودرو سازی سایپا از مشارکت 95 درصدی نمایندگی های استان البرز در چهارمین نمایشگاه خودرو البرز خبر داد و گفت: حضور نمایندگی های فروش در نمایشگاه البرز برای اولین بار است که در این سطح برگزار شود و این خود یک فاکتور مهم برای گروه خودرو سازی سایپا است




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

توجه ویژه سایپا به نیاز متقاضیان خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است