Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیر عامل زامیاد خبر داد:

وانت زامیاد ارتقاء یافته است/محصولات جدید در راه است

پنج شنبه | ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۰:۲۳ | کد خبر: CP- ۳۲۶۲ | سرویس: سایپا
کارپرس:
فریدون حمیدی در حاشیه ی نمایشگاه خودرو ارومیه از ارتقاء جدی خودرو وانت زامیاد (نیسان وانت) در چند سال گذشته خبر داد و تاکید کرد شرکت زامیاد در حال توسعه ی محصول در دو گروه سبک و سنگین است.

به گزارش کارپرس، مدیر عامل شرکت زامیاد در گفتگو با خبرنگار اعزامی ما به ارومیه از ارتقاء و بهینه سازی مصرف سوخت و همچنین کاهش آلایندگی در محصول وانت زامیاد خبر داد.

وی افزود این شرکت توانسته است موتور وانت زامیاد را به سطح استاندارد یورو 4 رسانده و این محصول را با سایر استانداردهای موجود در کشور منطبق سازد، این تلاش در شرایطی رخ داده است که زامیاد در حال جایگزینی محصول جدیدش با وانت زامیاد است.

وانت پادرا با استاندارهای جدید سازگار می شود

حمیدی همچنین به تمرکز شرکتش بر روی توسعه و ارائه ی محصول جدید این شرکت، "وانت پادرا" اشاره و از ورود این خودروی باری سبک به بازار خبر می دهد. وی همچنین تصریح کرد شرکت زامیاد علاوه بر تمرکز بر ارائه ی وانت پادرا دوگانه سوز در تلاش است تا بتواند در آینده ی نزدیک "پادرا2 " را با تغییراتی فراتر از فیس لیفت و با اندکی ارتقاء در پلتفرم و استاندارد سازی بیشتر به بازار عرضه کند.

نیسان آبی به خاطره ها می پیوندد!

مدیر عامل زامیاد با اشاره ضرورت انطباق محصولات با استانداردهای 22 گانه ی جدید و توقف تولید وانت نیسان تا پایان سال 97 بر ارائه ی محصولات سبک جدید تا پایان سال 97 به بازار تاکید کرد.

موتور جدید V22 جایگزین موتورهای موجود می شود

فریدون حمیدی از تصمیم شرکت زامیاد مبنی بر جایگزینی موتور جدید با موتورهای فعلی در طی سال جدید خبر داده و می افزاید موتور جدید زامیاد در حال حاضر مراحل تست آلایندگی سوخت پایه را پشت گذاشته و اکنون در حال گذراندن تست های آلایندگی دوگانه سوز است. وی تصریح کرد در مرحله ی بعدی پس از پایان تست دوام، این موتور جایگزین موتور فعلی زامیاد خواهد شد.  گفتنی است موتور جدید کاهش 30 درصدی مصرف سوخت و افزایش 10 درصدی توان را در پی خواهد داشت. وی همچنین تاکید کرد در مرحله ی بعدی موتور میتسوبیشی به عنوان دومین موتور جدید زامیاد پس از پایان مطالعات و توسعه به کار گرفته می شود.

 

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

وانت زامیاد ارتقاء یافته است/محصولات جدید در راه است

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است