در نمایشگاه سِما سال گذشته، شرکت اسپیدکر با دوج دیمن غوغایی بهپا کرد. پیشرانهی این خودرو براساس نمونهی استاندارد V8 کارخانه است؛ اما پیشرانه ۶/۲ لیتری و ۸ سیلندر، برای پذیرش دو توربوشارژر Precision 6466 بهجای سوپرشارژر تقویت شده است. سیستم سوخترسانی با سه پمپ بههمراه انژکتورهای ۱۷۰ سیسی، سوخت ترکیبی E85 را به پیشرانه میرساند و اگزوز MagnaFlow با سوپاپ کنترلی از سپر جلو خارج شده است.
اسپیدکر کار خود روی موتور را قبل و بعد از نمایشگاه سِما ادامه خواهد داد؛ بنابراین، میتوان انتظار داشت قدرت پیشرانه با گذشت زمان، کمی افزایش پیدا کند. نیرو ازطریق جعبهدندهی ساخت Hellraiser با مبدل گشتاور FTI و میل گاردان فیبرکربنی، به هر چهارچرخ هدایت میشود.خودرویی که در لاسوگاس بهنمایش درآمده، تکنمونه و سفارشی است و مشتری آن را بهمناسبت تولد ۶۵ سالگی برادرش سفارش داده بود. منتظریم عملکرد این خودرو را در عمل، بهویژه در مسابقهی درگ با اسپیدکر دیمن ببینیم که میگویند سریعترین دیمن حال حاضر است.
منبع: زومیت
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان