Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

۲۱ نمایشگر برای خودروی مفهومی کیا

شنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۷ | کد خبر: CP- ۱۰۰۸۳ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
شرکت کیا هنوز نامی برای این خودروی الکتریکی انتخاب نکرده است اما این خودرو با و جود 21 نمایشگر بکار گرفته شده در آن هنوز نمایمده نظر بساری را به خود جلب کرده است.
به گزارش کارپرس، به نظر شما کدام‌یک از خودروهای جدید پر زرق و برق‌ترین فضای داخلی را از آن خود کرده‌اند؟ اگر در اندیشه پیدا کردن این خودرو هستید، چند ثانیه دست نگه‌دارید و به مدل مفهومی الکتریکی کیا نگاهی بیاندازید.

تعداد صفحه نمایش‌های منحصر به فرد در این نسخه مطالعاتی به کمتر از 21 عدد نمی‌رسد. می‌توان این طرح را یک جواب کنایه آمیز به صنعت خودرویی نامید که هر روزه تعداد صفحه نمایش‌ها را بیشتر و ابعاد آن را بزرگتر می‌کند.

car kia 12 11 1

تیزر نمایش داده شده از این خودروی مفهومی نشان می‌دهد که کیا با استفاده از صفحه نمایش‌هایش فضایی نورانی و ساده را برای داخل کابین رقم زده است. این تصویر همچنین نشان‌دهنده یک فرمان منحصر به فرد با عناصر یک مدل عضلانی اسپورت و کاربردی در ترکیب با ویژگی‌های یک سدان خانوادگی، چند وجهی و جادار است. بر اساس شنیده‌ها این خودرو عمدا به گونه‌ای طراحی شده که در هیچ طبقه‌بندی خاصی قرار نگیرد.

car kia 12 11 2

در حالیکه فضای داخلی تحت تاثیر نور صفحه نمایش‌هایی مانند صفحه نمایش تلفن هوشمند است، فضای بیرونی از یک منبع نوری متمایز و منحصر به فرد در جلوی خودرو بهره می‌برد. علاوه بر این طراحان کیا از صفحه و شیشه براق برای سقف و شیشه جلو بهره برده‌اند.

car kia 12 11 3

این مدل مفهومی کیا هنوز نامی ندارد و احتمالا در قالب یک خودروی 4 در الکتریکی مسافری ساخته خواهد شد. جزئیات مربوط به قدرت خودرو نیز در هفته آینده و در نزدیکی نمایشگاه خودرویی ژنو رونمایی خواهد شد.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

۲۱ نمایشگر برای خودروی مفهومی کیا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است