Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

سرویس تست و بررسی خودرو



کارپرس
خودروی شاسی‌بلند بی‌ام‌و X1 مدل 2019 قابلیت و امکانات گسترده‌ای را نسبت به مدل‌های پیشین خود در اختیار علاقه مندان قرار داده و آن را به یکی از جذاب‌ترین شاسی بلندهای کوچک جهان تبدیل کرده است.

نیم نگاه؛

کارپرس
بررسی و تست خودروی بسترن B۳۰ نشان می‌دهد، این خودرو شتاب گیری خوب و سواری نرمی دارد، ولی در قسمت عقب خودرو با توجه به تکنولوژی قدیمی استفاده شده در فنربندی، کوبش در دست اندازها حس می‌شد.

تماشا کنید:

کارپرس
شرکت مدیران خودرو خودروی چری آریزو6 را برای تست فنی در اختیار علاقه مندان به خودرو و خبرنگاران قرارداد تا با انجام تست رانندگی با این خودرو از نزدیک آشنا شوند.

با نظم و ترتیب، یکجا نشسته!

کارپرس
سیتروئن C3 با توسل به 163 اسب بخار قدرت و 240 نیوتون متر گشتاور به شکل چشم گیری شتابگیری می کند. از آن جهت که با یک پیشرانه پرخوران توربو شارژر طرف هستیم انتظار می رود که لگ توربو حس و حال شتابگیری را خراب کند. اما اینطور نیست. در این مطلب با نگاهی سختگیرانه به تست و بررسی فنی این خودروی فرانسوی می پردازیم.

یک روز با پژو 508 جی تی لاین؛

کارپرس
شاید قدیمی ترین نوستالوژی خودرویی ما دهه ی شصتی ها از برند پژو به پژو 504 قد بدهد، خودرویی شبیه به گربه! البته نه فقط بخاطر چهره بلکه بواسطه ی سیستم تعلیق خارق العاده اش که مثل گربه به زمین چنگ می زد تا آن ایستایی مثال زدنی را در مانور های جوان پسند خلق کند.

تست کوتاه برلیانس کراس C3؛

کارپرس
خوودرو های هاچ بک با توجه به مشخصات ذاتی خود از جمله حجم کم، جوان پسند و اقتصادی بودن همواره از جایگاه مناسبی در بین خانواده های شهری برخوردار بوده اند؛ اما متاسفانه با توجه به بازار انحصاری و الزامات اجتماعی، این کلاس خودرو همواره در مهجوریت بوده و سال هاست که جوانان انتخاب های محدودی برای خرید هاچ بک ها داشته اند.

لذتِ خالصِ رانندگی؛

کارپرس
هوایی خوب و آفتابی در یک روز بهاری و یک جاده کوهستانی با چشم اندازی زیبا رو به روی شماست حال چگونه می توان از این روز زیبا حداکثر استفاده را برد؟! مسلما در یک سدان کسل کننده روزتان خراب می شود حتی در یک خودروی اسپرت با سقف بسته نیز نمی توانید لذت کافی را ببرید.

تست و بررسی فنی ساندرو استپ وی؛

کارپرس
جالب است! رنو تنها خودروسازی است که علی رغم سابقه ی حضور قدیمی در ایران هنوز تکلیف حضور بلند مدتش را روشن نکرده اما دورخیز معناداری برای ماندگاری در ایران داشته و آخرین اقدام عملی اش سوئیچ تولید خودروی میان رده و آینده دار ساندرو به نسخه ی "استپ وی" آن است.

تهران، کاشان، چانگان!

کارپرس
گویا رفاقت ما ایرانی ها با چینی ها فقط به رفاقت دولت ها ختم نمی شود! در کنار هزار مدل کالای چینی که بازار ایران را محاصره کرده اند، استقبال رانندگان ایرانی از خودروهای چینی نشان می دهد دوستی ما با چین، دوستی ملت هاست!

اختصاصی / سلامِ سانگ یانگ به زیبایی؛

کارپرس
وقتی یه سری به کلاس تاریخ و بخش صنعت خودرو کره جنوبی بزنیم، نام سانگ یانگ موتور به عنوان قدیمی ترین خودرو ساز این کشور به وضوح به چشم می خورد. خودرو سازی که از سال ۲۰۱۱ شریک تجاری جدیدی با نام ماهیندرای را برگزیده تا شاید از کابوس خودرو های عجیب و غریب خود رهایی پیدا کرده و به دنیای خودرو های زیبا سلامی کند.