Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

رپرتاژ؛

کارپرس
اگر تاکنون در موقعیتی قرار نگرفته‌اید که اتومبیلتان در جاده خراب شود یا به خدمات فنی ماشین نیاز داشته باشید، احتمالاً از خود می‌پرسید اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، چه کار باید کرد؟ احتمالاً شماره‌تلفن‌هایی را روی سنگ‌ها یا دیوار تونل‌ها با عنوان «خدمات فنی ماشین» اسپری شده‌اند را بارها و بارها دیده‌اید. شاید تصور می‌کنید که این امدادهای متفرقه، گزینه خوبی برای راه‌اندازی دوباره ماشین در شرایط بحرانی هستند.

مدیرعامل امداد خودرو ایران تاکید کرد

کارپرس
مدیرعامل امداد خودرو ایران میانگین زمان انتظار برای رسیدن امدادگر را در سراسر کشور ٢۵ دقیقه (حتی در تهران ١۵ دقیقه) اعلام و خاطرنشان کرد که ٧٠ الی ٧۵ درصد خدمات با نرخ مصوب در محل انجام می‌شود و تنها ٣٠ درصد نیاز به حمل خودرو برآورد می‌شود.

رپرتاژ؛

کارپرس
در هر لحظه از رانندگی بواسطه ی اشکالات محتمل فنی خودرو ممکن است به کمک نیاز داشته باشید؛ مخصوصاً وقتی در جاده‌ها، بزرگراه‌ها و یا مسیرهای بین شهری متوقف می شوید! در این شرایط شرکت امداد خودرو ایران با بیش از 2 دهه تجربه، آمادگی دارد در سریع‌ترین زمان ممکن و از کوتاه‌ترین مسیر روی نقشه، به یاری شما بیاید.


کارپرس
منابع آگاه اظهار کردند که تسلا در حال آماده شدن برای عرضه نسخه بازسازی‌شده مدل Y موفق خود از کارخانه شانگهای است، زیرا رقبای داخلی به عرضه محصولات خود سرعت می‌بخشند.


کارپرس
داشتن خودرو و سفر با آن می‌تواند برای همه ما خاطره‌انگیز باشد، اما گاهی اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای غافل گیرمان می‌کند که آرامش سفر را به کام‌مان تلخ می‌کند. استارت نخوردن خودرو و خالی شدن باتری یکی از این موارد است.


کارپرس
جشنواره تابستانی اشتراک طلایی امداد خودرو ایران با هدف ارایه خدمات استاندارد و رضایت مشتریان، با تخفیف ویژه، از ابتدای تیرماه آغاز شد.


کارپرس
رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: یکی از مطالبات و خواسته های مردم، سامان دهی امداد خودروها و حذف امدادهای متفرقه بوده که در این زمینه با همکاری ایران خودرو و سایر خودروسازان اقدامات موثری صورت گرفته است.


کارپرس
شرکت امدادخودروایران از آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به هم‌وطنان در هفته دوم تعطیلات نوروز خبر داد.


کارپرس
مدیرعامل ایران خودرو در بازدید از مرکز تماس امدادخودروایران مطرح کردمدیرعامل ایران خودرو برای بررسی روند اجرایی و نتایج طرح امدادنوروزی از مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران مطرح کرد

کارپرس
مدیرعامل امدادخودروایران با اشاره به این که در طرح امداد نوروزی مشترک با سایپا در سال ۱۴۰۲، ۲۵۰۰ اکیپ شیفت از سوی ایران خودرو و ۸۰۰ اکیپ شیفت از سوی سایپا به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مردم کشور هستند، گفت: ۳۰ پایگاه در مسیرهای پرتردد به صورت مشترک خدمات امدادی ارایه خواهند داد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد

کارپرس
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در راستای تکریم مشتریان و مسافران در ایام تعطیلات، هزینه ایاب و ذهاب تمام خدماتی که از سوی امدادگران در طرح امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا صورت خواهد گرفت، رایگان خواهد بود.


کارپرس
دبیر و هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو از مرکز پاسخ گویی هوشمند گروه صنعتی ایران خودرو بازدید کردند.


کارپرس
شرکت امدادخودروایران با حفظ و ارتقای چهار گواهی نامه بین‌المللی ایزو موفقیتی دیگر را در کارنامه خود به ثبت رساند.


کارپرس
شرکت امدادخودروایران با حفظ و ارتقای چهار گواهی نامه بین‌المللی ایزو موفقیتی دیگر را در کارنامه خود به ثبت رساند.


کارپرس
هم‌زمان با ۲۲ بهمن‌ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، آیین مانور مشترک ناوگان امدادی ایران خودرو و سایپا برگزار شد.


کارپرس
براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتریان از خدمات سیار این مجموعه ۸۶.۸ درصد است که با ارایه حدود یک میلیون خدمت به محصولات ایران خودرو و تمامی خودروهای سواری داخل کشور از ابتدای سال تاکنون و افزایش ۱۵درصدی تعداد خدمات ارایه شده نسبت به دوره مشابه سال گذشته، موفق به خدمات‌رسانی به مشتریان در مدت زمان کم تر از ۲۵ دقیقه شده است که از بهبود دو دقیقه و ۴۵ ثانیه‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد.