Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

نگاهی به آمار فروش فولکس‌واگن در کشورهای مختلف

پنج شنبه | ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۷:۵۲ | کد خبر: CP- ۱۱۳۸۲ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
فولکس‌واگن به عنوان یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین برندهای خودرو در جهان، وضعیت فروش متفاوتی در کشورهای مختلف جهان دارد.
به گزارش کارپرس، فولکس واگن که بدون شک یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در جهان به شمار می‌رود و سهم قابل توجهی از بازار فروش اروپا را تحت سلطه خود درآورده است، در سال‌های اخیر تحت تأثیر رسوایی خودروهای دیزلی موسوم به دیزل گیت کاهش قابل توجهی را در میزان فروش خودورهای تولیدی و محبوبیت خود تجربه کرده است.

حالا بر اساس آمار و گزارشی که در وب سایت best selling cars منتشر شده است ، می‌توان دریافت که مجموع کل فروش خودروهای شرکت خودروسازی فولکس واگن در جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی ۱۰ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۵۰۰ دستگاه بوده که در سال گذشته با ۰.۹ درصد رشد و افزایش به ۱۰ میلیون و ۸۳۴ هزار دستگاه خودرو رسیده است.

در سال ۲۰۱۸ میلادی فولکس واگن در اروپا توانسته است، در مجموع ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو بفروشد که در مقایسه با سال ۲۰۱۷ میلادی معادل ۴ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو، یک رشد ۱.۲ درصدی را تجربه کرده است.

فروش فولکس واگن در بازار آلمان نیز در سال گذشته میلادی، یک میلیون و ۲۸۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو بوده است که در سال قبل از آن معادل یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو بوده است که منجر به یک کاهش ۰.۱ درصدی برای این خودروساز آلمانی پرآوازه شده است.

آمار فروش خودروهای فولکس واگن در روسیه نیز در سال ۲۰۱۷، ۱۹۱ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو بوده که با ۱۹.۸ درصد رشد به ۲۲۹ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو در سال ۲۰۱۸ میلادی رسیده است.

در آمریکای شمالی نیز که به نظر می‌رسد مهد و سرآغاز رسانه‌ای کردن رسوایی خودروهای دیزلی فولکس واگن بوده است، ۹۵۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودروی فولکس واگن در سال گذشته میلادی به فروش رفته است که نسبت به سال قبل از آنکه ۹۷۶ هزار و ۴۰۰ دستگاه بوده، ۲ درصد ریزش پیدا کرده است.

این برند در کشورهای آمریکای لاتین نیز در سال ۲۰۱۷ میلادی توانسته است ۵۲۱ هزار و ۶۰۰ دستگاه به فروش برساند و در سال بعد از آن، این رقم را با ۱۳.۱ درصد افزایش به ۵۹۰ هزار دستگاه خودرو برساند.

برزیل یکی از کشورهایی است که با ۳۰.۴ درصد افزایش بیشترین رشد و میزان فروش خودروهای فروخته شده فولکس واگن در بازارهای جهانی را به نام خود ثبت کرده و آمار فروش این خودروساز آلمانی در این کشور را از ۳۰۸ هزار به ۴۰۱ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو رسانده است.

در کشورهای شرق آسیا نیز، میزان فروش خودروهای این برند آلمانی در سال ۲۰۱۷ میلادی، ۴ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۸۰۰ دستگاه بوده که در سال بعد از آن به ۴ میلیون و ۵۴۶ هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو رسیده و ۰.۹ رشد را برای خود به ثبت رسانده است.

فروش فولکس واگن همچنین در چین به عنوان یکی از بزرگترین و مهم‌ترین بازارهای فروش خودرو در جهان، با ۰.۵ درصد رشد از ۴ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۲۰۰ به ۴ میلیون ۲۰۷ هزار و ۱۰۰ در سال ۲۰۱۸ میلادی دستگاه رسیده است.




منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نگاهی به آمار فروش فولکس‌واگن در کشورهای مختلف

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است