Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

سرویس اخبار بین الملل



کارپرس
شرکت خودروسازی هوندا نسل بعدی خودروهای برقی خود را تا سال ۲۰۲۷ در چین عرضه می‌کند.


کارپرس
شرکت خودروسازی هوندا نسل بعدی خودروهای برقی خود را تا سال ۲۰۲۷ در چین عرضه می‌کند.


کارپرس
بی‌وای‌دی گسترش خود را به خودروهای لوکس و آفرودهای اسپرت با دو مدل جدید دوچندان کرد تا با خودروهایی مانند جگوار لندرور مقابله کند.


کارپرس
پورشه از افت چهاردرصدی تحویل در سه ماه اول خبر داد.این شرکت با اشاره به بازار چالش‌برانگیز چین و تاخیر در تحویل کالاهای گمرکی در آمریکای شمالی اعلام کرد در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ نسبت به سال ۲۰۲۳، چهار درصد خودروهای کمتری در سطح جهان تحویل داده است.


کارپرس
گزارش‌ها حاکی از آن است که درخواست جدیدی برای ممنوعیت واردات خودروهای برقی ساخت چین به خاک ایالات متحده مطرح شده است. این درخواست که از سوی برخی مقامات و قانون‌گذاران آمریکایی پیگیری می‌شود، بار دیگر تنش‌ها میان دو قدرت اقتصادی بزرگ جهان را تشدید کرده است.


کارپرس
اردیبهشت‌ماه نخستین مرحله عرضه خودروهای برقی خواهد بود. این در شرایطی است که برخلاف خودروهای وارداتی بنزین‌سوز، برقی‌ها با شرایط سهل‌تری وارد کشور خواهند شد. «دنیای‌اقتصاد» از جزئیات دور نخست فروش خودروهای برقی گزارش می‌دهد.


کارپرس
شرکت آلپاین طرح اولیه یک خودروی مسابقه‌ای هیدروژنی را ارائه کرده که ماه آینده مسابقه می‌دهد.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، شرکت آلپاین پس از ارائه چند نسخه از طرح اولیه یک خودروی هیدروژنی جدید، اکنون طرح ابرخودروی مسابقه‌ای آلپن گلو را ارائه کرده که برای ورود به مسیر مسابقه آماده است.


کارپرس
فروش بی‌ام‌و در سه ماه اول با رسیدن این خودروساز به نقطه‌عطف الکتریکی اندکی افزایش یافت.


کارپرس
تولیدکننده خودروهای برقی لوسید برآوردهای تحویل سه ماهه اول را شکست داد.


کارپرس
شرکت خودروسازی ولوو کارز در ماه مارس رکورد فروش دیگری را به ثبت رساند که شاسی‌بلند کوچک برقی عامل این افزایش بود.


کارپرس
شارژ مجدد وسایل نقلیه الکتریکی همیشه برای افرادی که به دنبال تغییر از قدرت احتراق به برق هستند، مشکل‌ساز بوده است.


کارپرس
به گفته ایلان ماسک، شرکت خودروسازی تسلا روز ۸ اوت از یک روبوتاکسی رونمایی خواهد کرد.


کارپرس
فروش خودروهای برقی هند در سال جاری ۶۶درصد پس از دوبرابر شدن در سال ۲۰۲۳ افزایش می‌یابد.


کارپرس
فروش خودروهای برقی هند در سال جاری ۶۶ درصد پس از ۲ برابر شدن در سال ۲۰۲۳ افزایش می‌یابد.


کارپرس
شرکت چینی BYD یک خودروی برقی جدید را در آلمان آزمایش می‌کند که ظاهر اسپرت دارد و در طراحی آن به آیرودینامیک توجه شده است.


کارپرس
سهام دو خودروساز بزرگ کشور، مشتریان جدیدی به خود می‌بیند؛ به‌طوری‌که برخی اخبار غیررسمی از تمایل شرکت‌های چینی برای خرید سهام خودروسازان نیمه‌دولتی حکایت دارد. به این ترتیب با افزودن چینی‌ها به لیست خریداران سهام خودروسازی، درمجموع قطعه‌سازان داخلی، شرکت‌های چینی –در قالب خودروسازان بخش خصوصی ایران- و خودروسازان چینی که در کشور حضور ندارند، سه مشتری اصلی سهام ایران خودرو و سایپا به شمار می‌روند. پیش‌بینی می‌شود با توجه به شعار سال۱۴۰۳ روند واگذاری‌ها تسریع شود.